Ståckhålm




Bästa köpet får nog bli radioväskan.

Sämsta köpet kan ha varit kaffe på ett Cafe. Jävla Stockholms-hitte-på att man ska dricka kaffe i GLAS.




Hyffsat trött på vägen hem.. Borde ändå vara rätt nöjd på denna bilden eftersom jag inte mådde alls dåligt på vägen hem. Däremot resan TILL Stockholm var inte det roligaste. Åt en kaka från Pressbyrån innan vi åkte från Falköping. Kände efter en stund hur det började röra i magen innan vi hade stigit på tåget, sen när vi väl satt där var det bara fullt fokus rakt fram och samtidigt försöka vila. Men när jag väl slog upp ögonen så fanns det ingen återvändo. Fast jag kräktes bara lite i påsen, och ingen märkte något så det var rätt skönt. Sen mådde jag bra igen.
Så var det med det.

Kommentarer
ällliiiiin säger:

jävla snygg väska!!!!! :D köpt du jeansen??? :D

2012-01-17 | 16:01:24
Issa säger:

Visst är den!!! Tack!! Och ja, det gjorde jag haha! Fast fick ta större storlek för jag har lite bredare last än dej!

2012-01-17 | 18:07:52
Bloggadress: http://rutorochsprutor.blogg.se/
Frajd säger:

Jag håller med, snygg väska.

kom och visa nån dag. du måste skriva mer om mat nu!!!

Kramar

2012-01-17 | 22:10:13
Isabell säger:

Tack du! Ja gärna det. Till helgen hoppas jag? Jag tänkte baka imorn, det kan jag skriva om :)

2012-01-18 | 00:37:14
Bloggadress: http://rutorochsprutor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback