Korallröd

Saker som jag hatar:

"Slim Fit"

Färgen "Korall"


Det kändes som jag hatar asmassa att skriva på den listan, men den tog visst slut efter två.

SlimFit är äckligt!

KORALL måste vara det dummaste påhittet någonsin. VAD ÄR DET FÖR FÄRG??????? Solblekt röd är det! Skitfult! Nu är det säkert någon som sitter och har på sig en sådan kofta eller ett par chinos i korallfärg, men då är det la så då.
Jag blir bara så störd på att RÖD inte verkar existera längre, vad är det för fel på vanlig hederlig röd färg liksom? Jag pratar främst om klädeslplagg som har just denna färgen.
Och anledningen att jag var tvungen att dra upp det var att La Redoute katalogen kom i brevlådan igår så hela morgonen har jag kollat i den, och mest blivit sur faktiskt. Hittade kanske tre plagg som jag ville ha, och som alla tre hade sju färger att välja mellan. Typ Blå, grön, svart, grå, gul, vit och korall... Kanske inte är meningen att jag ska köpa fler kläder helt enkelt.

Så de blir papperskorgen för dens del!




Kommentarer
äliin säger:

jooo solblekt röd är fint men inte så retro! ;)

2012-01-04 | 22:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback