Vill du ha lite bröd till whinet?

Måndag förmiddag. Har glömt hur det känns att snart åka till jobbet. Har varit hemma för länge :) Tänk då hur det kommer kännas efter fyra veckors semester :S
Men jag kan ändå inte låta bli att tänka på hur gött det skulle vara att vara låååång ledig. När blir man det? Snart är det iaf fredagen den 13e, och då åker vi till stockholm över helgen. Mini-ledighet. På olycksdagen, spännande.

Vet ni hur mycket jag har fått gjort denna veckan förresten? Kreativ som jag är? .........I-N-G-E-N-T-I-N-G!
Inte så konstigt kanske, men var finns tiden när man väl behöver den? Och när man har sådär riktigt skitmycket inspiration? Vet inte. Jo! När man slutar klockan 14 och är färdig-äten vid 15. Men vaaad gör man då? Då somnar man!! ...suck. Snacka om att inte ta vara på tiden. Men energin finns bara inte här längre, och jag tror faktiskt att det är mörkret. Och nu när det är nytt år så vänder det, så nu ska vi se fram emot ljuset :)

Var precis tvungen att springa till toan och få en hostattack. Har kommit till det stadiet i förkylningen att slemhostan drabbar mig ungefär var tionde minut. Mmm så gott. Har iaf kommit förbi det första och andra stadiet; Förnekelse och aggression :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback