Feberdrömmar

Herregud... vilka feberdrömmar man kan ha. Fast denna gången var det inte så läskigt och oroligt som det har vart nån gång innan, utan nu var det bara...konstigt. Jag har nåt minne från natten att jag drömde om att vi var några tjejer som packade upp massa varor vi handlat, på typ Gekås eller nåt. Och jag började prata Retro (som vanligt). Så än så länge är allt normalt. Men sen... Så nämnde Steffie att hennes mamma ville ha en såndär lampa...en såndär..och jag bara BUMLINGEN!!! eller? Och han brast ut i JAA just det! Och jag blev alldeles till mej och tjatade om att jag velat ha en sådan länge men aldrig hittat. Och sen sa Steffie att hon hade hittat en sådan också, en orange. Och hon hängde upp den i taket.. (i någons tak eftersom jag inte vet var vi var någonstans.) Och jag var tvungen att känna lite på den. DÖM till min förvåning när det visade sej att den var av gummi! Den var liksom helt...dallrig. Man kunde slå till den och den bara höll på och konsta sej.
Men detta var inte det värsta. För sen efter en stund när jag suttit och funderat hur fan hon tänkte när hon köpte en dallrig bumlingen lampa utav gummi, då...då började den droppa! Alltså den började rinna! Massa orange varmt gummi som kom på bordet och mina armar och våra grejer! Och vi sa inte ett ord. Jag var så chockad att jag inte kunde röra en muskel. Det var väl då paniken kom in och jag vaknade, och var väldigt kissenödig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback