Gästbloggning

Hej där ute!!! Fantastisk dag i skidbacken i LindVALLEN.... Här är vi Jag och min familj, Bell och Vikot, Anton och Emma och Adam!Det har varit kanon idag! Imorgon är det min tur att prova på backen... Undrar hur många ben jag bryter? Har inte åkt på typ 15 år...;) Isabell pajade sin telefon i liften( ifall hon inte svarar..)  så de är Depp... Adam har kräkts, är det magsjukan eller var det hamburgaren han åt innan? Jag det lär vi ju märka imånn... Emma har ont i röven, alltså typ ischias(?) och jag har lite kli i muffen, ja så vi har det rätt bra iallafall...
Bor 7 vuxna och 2 barn på ungefär 45 kvm  kan det bli bättre, oxå nåt veckan får utvisa.  Då så, kommer inte på nåt mer nu så får vi se när vi bloggar igen. Puss och kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback