Namnsdagar

Idag mår jag bättre. Har blivit svettig av allt jag gör men hoppas det också blir bättre under dagen och kvällen. Så är jag fitforfight imorgon.
Jag fick besök av min söta mamma innan. Hade önskat hon kunde stanna lite längre men det blir fler ggr. Kul att träffas här lite. Hoppas att alla mår bättre snart, känns hopplöst ibland men vi försöker se positivt. Solen gör förhoppningsvis mycket gott.
Pingudatorn (Ipaden) är till stor hjälp när man inte orkar resa sej ur soffan. Har surfar på den hela morgonen. Jag gick bland annat igenom lite namnsdagar som kommer inom det närmsta, så man har en anledning att fira lite (dricka kaffe). Så här kommer dom.
Kenneth 22 mars. (Om man grattar honom så kanske man får någon rabatt nere på Mekonomen)
Morgan 28 mars. Han är så snäll.
Jens och Jonas 29 mars. Skicka ett kort till Jonas i Härnösand eller? Då är man en riktig kompis.
Irene 5 april. Ssteffies andra namn, då kan vi dricka kaffe Stef?
Irmelin 7 april. Mammas norska kusin. Kan blir svårt att dricka kaffe tillsammans. Har dom samma almenacka i Norge?
Nadja 8 april. Min kusin i Skövde! Skulle eventuellt funka.
Liv 12 april. Tänkte man kunde bjuda in typ Cristian Liv hit på kaffe. Gud va kul!
Anneli 21 april. Min kääära Annelie. Jag ska planera ett besök på skolan denna dag och ha med mej fika tror jag bestämt.
Terese 26 april. Jag o Viktor skulle kunna hälsa på Terese Snell i Hovslätt o dricka kaffe.
Majken 19 maj. Kaffe!
John 3 maj. Viktors andranamn. Inte måste man väl göra frukost på sängen då? Kaffe på sängen kanske. Kaffe i sängen. Usch va blött.
Yvonne 29 Maj! (nilecity;29Maj! Den kan dom! Mamma,pappa!) min mammas andranamn. En kaffe på det. Vem är det som fyller år då?
Linda 20 juni. Mammas första namn. Mitt andranamn. Vän i Falköping. Jättekaffe?
Fredrik 18 juli. Nu är jag långt fram men ändå. Brorsan kanske är hemma då så man kan fika litet :)
Emma 23 juli. Ooosshhh vad vi ska fika. Två Emmor i samma släkt. Svägerskor eller vad vi blir.
Kerstin 24 juli. Kaffe med svärmor.
Per 1 aug.
Elof 30 juni. Hehe. Det fanns inte Per-Elof :)
Tyra 28 april. Weeheeeyy!
Sen var resten av dedära för långt fram så vi får göra ett nytt inlägg i sommar med Namnsdagar del 2. Sen har jag väl missat hela Jönköping och så men men.
Här kommer det bästaste;
MArie 25 mars. Mitt andranamn, som inte har någon namnsdag men firas på Marie bebådelsedag den 25e. Och det är ju löning då med (för alla utom mej) så alla har ju råd att köpa massa dyra presenter till mej. Nr usch jag skojar bara. Men lite kaffe vore kanske gott. Det är på söndag eller? Lördag? Lördag ska vi fira min kära mormor.
Happ så var det med det.
Varför kan jag inte ladda upp bilder via Ipaden på bloggen? Hjälp!

Kommentarer
Sara säger:

Hallå, jag vill också ta en kaffe med dig! Du har missat mig i Juli ;)

2012-03-21 | 16:00:36
Issa säger:

Ja jag tänktejag hade missat några ;) är du nere då så det passar? ;)

2012-03-21 | 19:01:34
Bloggadress: http://rutorochsprutor.blogg.se/
Johannanas säger:

21 Juli får du faktiskt oxå fira...annars blir jag lissen, så de så :(

2012-03-22 | 22:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback