Schuk.

50 års kalas hos morbror. Det blev ganska lungt. Passade mej mycket bra denna afton då jag kände att febern kröp sej på, så det blev soffläge stor del av kvällen där. Här är mormor, mamma och åsa.
Jag gjorde ett litet enkelt kort till honom.
Gillar denna bilden. Johanna kollar in alla gamla skivor. Han har nog alla album med Queen! Vi gav honom en LPspelare som blev populär. Heltäckningsmattan som legat där sedan 1965 är MYCKET snygg enligt mej. Inte så fräsch kanske men ändå.
Och jag vill ha detta badrum. Spegeln och väggfärgen kan vara det snyggaste någonsin. Alldeles jätte-retro ljusblå. Ååh.
Här spelas mitt absoluta favoritspel (NOT) TP. Jag ogillar detta spel skarpt. Kan vara det dåligaste någonsin. Hade jag verkligen lyssnat på alla frågor OCH svar hade jag kanske blivit lite allmänbildad. Men jag märker ingen större skillnad. Här ligger jag i soffan också.
Nu ska ja fortsätta ligga i (min egen) soffa och kurera mig, för jag MÅSTE vara frisk i veckan.

Kommentarer
iohanna säger:

thihi

2012-03-18 | 16:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback