Fika litte

Wow. Jag bakade. Det var kul! Och mest gott. Blev så glad att jag kan äta fast föda igen efter ingreppet i munnen så jag vart tvungen att fira med lite hallonmuffins och en kopp kaffe(eller tre). Fy fasen vad gött. Jag firar även att jag inte går på tabletter längre, det är också helt underbart. Har inget ont alls nästan. Och jag sover som en sessa varje natt.
Igår kväll blev jag lite nervös dock. Eftersom allt kändes så himla bra där inne så borstade jag och borstade lite till och tänkte va sjutton det här går ju skitbra, tog ut ut tandborsten och fick se att den var RÖD!!! Omfgomfgomfgomfg. Nej nej nej inte nu när allt gått så bra, jag åker inte gärna in dit och dom får sy ihop det IGEN!!
Iallafall så ill-borstade jag färdigt resten av käften och sköljde och spottade. Sen slutade det blöda. Idag har jag inte vågat kolla efter. Men det blir en väldigt försiktig borstning i flera dagar framöver iallafall!

Var och firade kaggebarnen i söndags också. I Anderstaaaaap. Det var näjs. Världens godaste mat fick vi. Några förlängningar av livet fick vi också med tanke på allt skratt. En bra helg tycker jag allt. Och denna veckan blir kort. Tre dagar!! Wooooohoooooo!!!!!!!!!!

Woho!


Kommentarer
iohanna säger:

Oh götta, har du bakat dom själv?

2012-05-14 | 20:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback