Photobooth oså

Helt plötsligt har jag massor av göra och för lite fritid. Helgen har varit fullsketen och veckan där innan kommer jag knappt ihåg, haha! ...
Men nu blickar vi framåt iaf. Idag fyller Emma år! Gratttttiiiissss! Jag sjöng för henne några sekunder. Det var ganska kul. Sen åkte jag och klippte och slungade håret. Asagött! Nu behöver ja typ inte göra det förrän i slutet av sommarn, däremellan blir det hemmaklipp och trim.
Hoppas på en inte lika stressig dag idag som igår på jobbet. Det var inte så kul. Tillslut blev det som vanligt under stress, jag glömmer hälften av vad jag skulle göra. Men det är faktiskt inte rimligt att vara helt själv på kvällsveckan med 700 olika uppgifter som tar 2-3 timmar styck. Happ nu vet ni det med. Nyss åt jag handburgare, fifasiken vad gott det är med hemmagjord.

Förra helgen var vi hos micaela och Sebastian. Jag lekte frisör,som vanligt.

Till sist: photoBooth, när blir det tråkigt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback