Visdomstand strike 3

Nu är det tredje gången visdomständerna krånglar. Så jag tog horan vid tjuren och...tjuren vid hornen och ringde imorse till tandis. Kl 10.30 ska jag vara där. Skulle börjat jobba 10 men får skjuta påt da. Först sa hon att dom inte hade någon ledig tid på hela dagen så jag fick ju svettas några sekunder och måla upp en bild av värltabletter som inte hjälper (för det gör dom inte nu tredje dagen) varvade med svimanfall. Fresch. Men sen hade hon tittat på fel dag. Hmm. Happ jag ska dit nu iaf, det känns.....spännande? Ne. Jag vet inte. Nåt som det inte kommer va efteråt är iaf TOMT I PLÅNBOKEN för jag skrev ju på ett jätteerbjudande ....eller aa såndär frisktandvård. Som jag betalar i månaden så nu kommer jag känna mej nöjd ett tag framöver för att jag fått utnyttja det :)
Nu ska jag leta upp ett ett gott recept på lövbiff och blomkålsmos. Eller....så var det bara det och steka lövbiff har man ju gjort förr. Aja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback