So many things, so little brain

Hur bra går det här då? Aja, jag sa ju att jag bara skulle skriva när jag hade något kul att skriva. Eller kul..men något överhuvudtaget som eventuellt kan vara läsvärt. Är ni några som hittat tillbaka hit förresten? Har ju inte direkt gjort någon reklam för min väldigt sällan uppdaterade dagbok. Då ska vi se.
Sen sist har jag.. Virkat? Hepp. Stickat? Hepp. Målat? Hepp. Städat? Hepp. Promenerat? En gång. Lekt med barn? Lite. Shoppat? Hepp. Druckit kaffe? Ha. Fotat? Hepp.
 
Så, vad har jag gjort? JOBBAT. Jobbat. Sovit. Ätit. Jobbat. Vilat. Handlat mat. Sovit. Jobbat. Frusit.
Hehe nolifer.. Men det blir nog ändring på det någon gång.
 
Skit i det nu, nu ska jag berätta om idag!
"Idag står det shopping på schemat" som många statusuppdateringar ser ut vid löningshelgen. Vi får la se hur det går. Det tar ju emot att åka till stan vanligtvis, men idag får jag med mej kusinen så det blir nog skoj. Jag har skrivit en lista på vad jag ska titta efter också, jag brukar vara rätt duktig på att handla nästan bara det då.
Eftersom man förmodligen kommer frysa ringmuskeln av sig så blir vinterjacka, vinterstövlar, vantar och halsduk. Och påvägen in ska jag fjäska för en duktig karl så han kan switcha mina däck till vintersulor! Så kanske man slipper glida i sidled på 3 kilometarn till Sandhem sen. Så, första stoppet blir D-torp, lasta in vinterdäcken, nästa blir om E ska följa med, sen J i Mullsjö, sen Haga, and then... several hours of fun and exciting shopping for my heart and soul. Eller nåt. Herregud vi skulle ju på bio med. OKEY THIS IS TO MUCH FOR MY BRAIN. Jag gissar på att jag kommer däcka vid det laget såatte..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback