Höstblåsor

Skaffa det ej! Det är pessjobbigt. Feber, gnäll, skrik, smärta (antar jag), dålig sömn. Lillen har skrikit hela nätterna. Fast inatt sov han iaf halvtimmes vis och ibland i en hel timme! Så vi hoppas hoppas hoppas att denna natten kanske blir bättre. Han mår ju skitbra på dagarna nu?
Jag hade världens högsta feber igår tror jag. Visste knappt var jag var någonstans. Vilken tur att man har bästa mamman då som kommer och tar hand om både mej och Dalton till Viktor kom hem vid 22. Detta var ju ett ruttet inlägg men då har ni iaf nåt att läsa till nästa gång, när jag förmodligen är piggare och alldeles sprudlande av energi, som jag annars alltid är......
 
 
 
 
Snygg höstblåsa från Sivletto
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback