Stämning

Det är fruktansvärt tryckt stämning här.....nä, skojar bara. Men jag fick äntligen tummen ur rävahölet och tog lite bilder på mitt hem, så ni får se hur ini nordens pysslig jag har vart för att vi ska få lite julstämning här.











Skulle ta ett sånt skitfint kort på min vita gran (som jag självklart huggt själv och sedan spraymålat vit) utan blixt såklart, men då ser ni hur konstig den blir, helt mörk? och så blir mina bilder i dagsljus ock? vad är felet på min kamera?
Dom andra bilderna är inte heller särskilt snygga men DET ÄR ÅTMINSTONE BILDER och inte bara massa tråkig text :)
Vill även be er lägga märke till min nya duk som jag är skitanöjd med. Dessa grafiska mönster går raaaaakt in i hjärtat och gosar in sig och bosätter sig där. Hos mig. De där mönstrena gillar mig. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback