Till tomten

OM du finns där ute tomten.. så tänkte jag att jag skulle hjälpa dig på traven, om du tänkt ge mej en klapp iår. Jag har ingen önskelista, men jag tänkte visa vad jag gillar! Så kanske det underlättar för dig. 
 
ÄGER:
 

 
Några favoriter som jag äger! Ikea Råskog rullvagn, H&M boxar, Ellos påslakanset, Åhlens trädgårdsmöbler, Ellos kudde, Jula radio och duk från Modelinn (Noble House är märket).
 
 
Några som jag inte skulle ha så mycket emot att äga:
 
 
 
 
Behöver ju en fotölj som jag kan sitta och virka i! För sjuttsingen. Med en fotpall till så jag kan lägga upp mina ben. Dessa är ifrån IKEA och Åhléns. Den gula är från Åhléns och den kanske inte är sådär mysig att sitta och handarbeta i, men det var inte tanken med just den heller. Den är ju bara skitasnygg :) Den sista bilden av fotöljerna har jag tagit från en blogg, och den där jäkla fotöljen har jag letat flera år efter, men hittar inte nånstans! Kaske finns i stockholm men dit orkar jag inte åka. Däremot har jag lagt ett litet bud till min kära vän Älin som jag vet äger en sådan. Men hon är lite knusslig med den där. Kuddarna är från Ferm living.
 
 

Kommentarer
Monica-Mamma till Alfred säger:

Den där rullvagnen var ju skitsnygg! Jag har ett par sådana dukar hemma och dom är riktigt läckra :) Hoppas tomten kommer med nåt till dig ;)

Svar: Eller hur! Hittade den i en tidning innan den ens kommit till IKEA så jag blev nöjd när jag äntligen kunde köpa den då :) Jajjamän en gulsvart kudde fick jag till min duk och lite andra saker!
Fick du ett bättre nyår än jul då? Stackars er och febriga Alfred :/
Rutor & Sprutor

2013-12-13 | 18:52:08
Bloggadress: http://alfredochjag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback