Värt att fira

En dag med många uppmärksamningar!
 
 
  1. Dalton fyller 7 månader idag! Fantastiskt enligt mig! Han är den snällaste ungen jag vet, i hans ålder. Och han är väldigt smidig just nu. Han sitter själv, that's it. Han kryper inte, går inte, springer inte, klättrar inte, och har inte gjort sönder nåt. ÄN. Så NU passar jag på att njuta.
  2. Det är Världsdiabetesdagen idag! Sjukt värt att uppmärksamma. Han den där snubben som uppfann insulin föddes idag för 122 år sen. Sänder en tanke till alla jämlikar där ute. Vi fortsätter att kämpa på! 
     
  3. Jag började blogga idag igen! Och jag upptäckte att blogg.se appen fanns till Android äntligen! Det har förmodligen funnits länge men jag blev iaf överlycklig! Nu kan jag fortsätta mitt fantastiska Galaxy liv och slippa konvertera till iPhone...
Sen äre två grejer till som knappt är värda att uppmärksamma. Men jag blev så sur på den andra av dessa två att jag bara måste skriva det så ni kan sitta hemma och tycka synd om mig och alla andra molnsvävande ammande mammor som precis som jag tappert försöker introducera potatis och rödspätta i puré form, som ibland spottas ut lika fort, men som ändå ger sig fan på att de små grynen snart ska börja äta hela portioner så pappa kan ta över den biten ibland men som HELT PLÖTSLIGT FÅR EN KÄFTSMÄLL TILLBAKA.......i form av svullen mage, pms och mensvärk.
 
  •  Det är ostakans dag idag! Sjukt jävla ovärt att fira om du frågar mig! Jag må ha smakat färdigostkakor enbart. Men alltså hallå....varm ost...som är puddingaktig...med sylt och grädde? KAN det ens vara gott? Tydligen, för alla jag känner älskar det. Själv äter jag bara sylt och grädde. Och yttepytte kaka som precis räcker för att syltgrädderöran ska ta över smaken. 
 
  • Jag fick tillbaka min mens idag. Det var över ett år sen jag hade den senast. Om jag saknat den? Visst, varje dag.......................

Kommentarer
Jennie säger:

Jag fick tillbaka min mens efter 2 månader efter förlossning... Nästan så jag vill bli gravid igen så man slipper den förbannade lingonveckan!

Svar: Haha ja lite så. Men jag hoppas den blir bättre nu efter man fått barn. Hade ont varje månad innan. Denna gången kändes det inget sånt.
Rutor & Sprutor

2013-11-18 | 18:59:56
Bloggadress: http://jenniethefrog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback