Vit känsla

Seriöst, det är helt vitt ute? Nu har jag inte gått utanför dörrn på två dagar. Gör mig ingenting egentligen, men är en MYCKET dålig förälder som inte tar ut min son någonting i friska luften, bara för att jag är lat.
Näe, det är inte bara därför faktiskt. Han har haft sin 3e förkylning nu och som jag gnällde om i förra inlägget så drabbades även jag denna gången. Tur att jag är helt återställd nu typ! Han har lite slemhosta och snor kvar men det försvinner la snart det ock. Men iallafall så känns det ganska bra att stanna inne av just den anledningen också.
Men JA som sagt! Det är helt vitt ute, och det lyser upp hela mitt hem! (hela mitt vardagsrum, där jag spenderar mina dagar) Och ta mej tusan...jag har fått lite julkänsla. Snö och sånt gillar jag inte alls annars, det är mest kallt och jävligt tycker jag. Men skit i det nu. Jag fick julkänsla i morse, och jag vill inte gå ut. Vad passar då bättre än att julpynta!? 
Jepp, det får det bli idag. Men vad måste man göra innan julpyntningen? STÄDA. And that, i fucking hate liksom.
Men jag ska göra ett försök. Om jag lägger upp nån bild på ett vackert nystädat hem med massa julpynt så vill jag ha beröm här! Så blir jag en glad homosapiens.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback