Från zombie till the happy dance

Kära dagbok.
 
Idag har jag:
- Fått två JÄTTEkassar med kläder till Dalton, från lilla Isak som är typ 1 år äldre än honom. De innehöll byxor, jeans, tröjor, koftor, tischor, mössor, sockar, fodrade regnkläder, ofodrade regnkläder, overall och vårjackor. SÅ TACKSAMT! Blev helt överlycklig av det där. Mitt trötta zombieliknande jag blev alldeles sprudlande av energi en stund där. Och bättre blev det;
 
- Hittat mitt gamla presentkort på en hobbyaffär från 2010 som jag lallade dit med och frågade lite tjäckt om dom tar emot den. "Ja absolut!". "Amen asså, kolla på årtalet". "Jamen står det inget annat så håller presentkort i 10 år".
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Skrek jag ut i hela butiken och gjorde en snyggt glädjeskutt över disken och upp i säljarens famn, kysste honom i hela ansiktet, slungade mig över till hans rygg och svängde runt med armen skrek WOOOOOHOOOOO!!!!!!!!!
Hehe näe men.... Så aa tänk på det ni med gamla presentkort liggandes! Står det inget om det så är det fritt fram att använda! För det lovade Majbjörn på heder och samvete!
 
- Vart hos optikern och fixat dit dom små platspluttarna på glasögonen, som ett visst barn knäckt sönder. Fan möe smidigare med linser när man har barn!
 
- Varit hos min lilla mamma
 
- Druckit kaffe, ätit mat, åkt bil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback