Lådbilslandet bilder

Förtydligande från förra inlägget; Jag FLÖG inte bokstavligen ur en lådbil när jag var liten, men jag vet att jag blev så rädd för ljudet av motorn att jag hoppade ur direkt och vågade inte mer sen. Så ni inte tror jag trillade ur den och låg på marken och sprattlade...
 
 
Var bara tvungen att lägga in en frestande bild på världens godaste mat på restaurang KaLK i Löttorp. Det var helt outstanding! Svenskt gött kött imellan svingott glutenfritt bröd och massa gott bröte imellan. Till det en mumsig chilimajo och istället för pommes hade de hemgjorde chips som fullkomligt smälte i mun! Ja det var väl mest det jag ville säga. Så fortsätt ni att äta er leverpudding nu.
 
 
 
 
Bilder från lådbilslandet:
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback