Lådbilslandet

 
Lådbilslandet vilken grej alltså! Så himla roligt. Första tanken som slog mig var VARFÖR åkte vi aldrig hit när jag var liten!!!!!??? Men sen slog det mig att när jag var såpass liten att jag fick plats i en sådan här lådbil så var vi faktiskt på något liknande ställe, kanske i halmstad eller runt om. Adam 12 år tyckte det var jättekul men Isabell 5 år satte sig i lådbilen och flög ur precis lika fort igen så fort de drog igång den där gräsklipparmotorn. Hade förträngt detta trauma i alla år men när vi besökte denna plats så kom det tillbaka! Tur för oss att barnet inte var rädd för fem öre och körde på som han inte gjort annat. Jordbrukslandet var favoriten, där man fick köra på en stor gräsplätt. Traktorer med kärra, vält och harv. Allt i miniatyr. Helt fantastiskt bra gjort! Mer bilder kommer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback