Något att se fram emot

 
Om jag har något att se fram emot? Och längta till? Oh yes. Har ordnat te't på så vis att min endaste enda semestervecka denna sommaren kommer att spenderas på Öland! Har man så lite ledigt så kändes det roligare att åka iväg med familjen istället för att vara hemma och göra massa vettiga saker. För det är ju alltid så, att när man spenderar ledig tid hemma så ser man alla måsten. Och det är väl jättebra ibland. Men man måste ju få ha lite sköj också! Det hoppas jag verkligen att det blir denna veckan. Jag längtar till detta vaaaarje minut nu! 
 
Ser ut som utomlands med tänk att såhär kan det bannemej se ut på en helt vanlig camping i landet lagom.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback