But first...let me take a selfie

 
Hej! Detta foto är taget en härlig dag som jag och Dalton hade tillsammans. Jag placerade min bakdel strategiskt vid sandlådan där solen lös med sina starkaste strålar denna vackra vårdag. Fotot är ett av ungefär 10 st som jag försökte få till så bra som möjligt i solens sken, innan jag till slut gav upp och insåg att bättre än såhär blir det helt enkelt inte. Vad Dalton gör? Han åker väl rutschkana. Eller gungar. Eller drar upp maskar ifrån jorden. Eller klättrar i träd. Inte vet jag. Hur ska jag kunna veta? Jag har ju fullt upp med att få till en alldeles perfekt selfie som framhäver mina snyggaste drag som duktig, vältränad, konsekvent supermorsa utan några som helst sprickor i fasaden.
 

Kommentarer
Anonym säger:

Haha!! Bra syrran! Yta är allting idag:)

2015-07-15 | 16:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback