Trikåer och Pilgrimsbrorsan

Det händer ju att det blir lite glest mellan inläggen som jag brukar säga men det gäller ju att vara glad för det lilla! 
Denna dagen har jag hittills spenderat tillsammans med en mycket kär vän som är duktig på att motivera mig till saker, Ina! Hon har pratat ett tag om att hon vill ha haremsbyxor som hon älskar, men lite mer annorlunda än de vanliga. En tröja ville hon också ha, i ett speciellt tyg, så vi satte oss på ett cafe och surfade runt på olika inspirationssidor och fann till slut lite hon kunde tänka sig. For runt i lite tygaffärer, där jag även passade på att söka jobb, och köpte med oss muddar och trikåer. Så himla roligt. Älskar tyger! Längtar tills jag kan köra igång med projekten. Lite mycket "måsten" här hemma för att jag ska kunna slappna av och vara kreativ bara. Men i helgen ska jag nog kunna sätta tänderna i mina godingar ;) 
 
 
 
 
 
 
Ni har väl förresten inte glömt att kika in på brorsan och Jonas resblogg? Dom är ju helt sjuka för nu har dom cyklat 390 mil på sina armecyklar och har påbörjat den berömda pilgrimsfärden till Santioga De Compostela! De har dessutom fått bära upp cyklarna emellanåt för att det typ var helt omöjligt att cykla på de krokiga och branta uppförsbackarna. Men nu kommer toppen på hela spektaklet; Jonas har fått avbryta resan pga svåra knäproblem, och då kommer de överens om att Fredrik (VÅR FANTASTISKA STOREBROR) ska fortsätta resan själv! Fattar ni grejen eller!? Man sitter på kvällarna och väntar på att han ska bli kontaktbar och uppdatera sin blogg om hur det går för honom. Så himla nervöst, spännande, oroligt och helt jävla sjukt imponerande! Krya på dig Jonas och KÄMPA Fredde KÄMPA! Gå in och läs ni med vettja, och lägg en peppande kommentar till honom!
www.needmap.wordpress.com
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback